Lose control

Eurovision Song Contest 2009... otroligt många dåliga låtar. Finlands bidrag var en av dem som var otroligt bra... typisk eurodance, vad var fel med den? Den kom på en ganska dålig plats, 12:e plats. Den borde ha fått fler röster, för den är otroligt bra. En partylåt, en låt man blir glad av att lyssna på. Och så mycket bättre än många av de låtar som var med i tävlingen. Ju mer jag lyssnar på den, desto mer gillar jag den.

7 kommentarer publicerat i Musik / Dagens låt!
#1 - - Anders ljungberg:

kontaka någon advokat och informera om vad som händer i iran .att man vill skicka tillbaka folk dit är inte riktigt klok

om jag inte är yte och cyklar så finns det en imigrtions domstol

#2 - - Laila:

haha, du är så söt =)

#3 - - Emilia:

sv: jaha okej. Aa den är jätte hemsk. Fattade hela filmen :) Men den är rätt klurig ju ^^

#4 - - Anonym:

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

#5 - - ROXY:

hehe, ja lite har jag ju lärt mig under gymnasiet iaf, dock var det längesen jag sydde seriöst, tråkigt nog :/



vet ej vart vasagatan ligger, verkligen noll koll i flen. men flen är ju ej heller så stort, så vart du eller syrran flyttar blir ni typ grannar :p

#6 - - S A N D R A T J U L I N S:

bra låt!



kolla in dagens sötnos! (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/david-henrie.html#comment

#7 - - daniela:

Den låten är riktigt härlig!