Nyårsnaglarna

(Ett inlägg till som jag glömde publicera...)

Jag fixade ju mina naglar igår kväll. Här ser ni nästan resultatet. Har jämnat till efteråt. I alla fall så har jag använt mig av Depend nr 176 och Steel Silver Stone. Man kan väl kalla det djupt blågrå med glittereffekt.



Nails
9 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Madde:

Hej!



Hur ska du fira in det nya året?



Kram /M

#2 - - Placebohoe:

fint :)

#3 - - Elvira Eriksson:

GOTT NYTT ÅR!:D

#4 - - Natalia:

Vad är ditt bästa minne av år 2009? =D

#5 - - ROXANNE:

snygg färg! :)

gott nytt år

#6 - - Fia:

Måste börja med att önska dig Gott nytt år och hoppas denna start på 2010 börjat bra för dig:)



Sv: Ja jag gillar inte den där apan alltså. Jag hoppas också att hon får missfall rakt av.

#7 - - ellen:

haft ett bra nyår? :)

#8 - - Ewezi:

Sv: Ja precis :D

#9 - - Maya Melissa Arfvidson:

Skitsnyggt!