Lady Gaga

Min största favorit just nu är ingen hemlighet... det är Lady Gaga :) Coll och bra musik och cool i övrigt också, om man bortser från kroppsstrumpan hon uppvisade häromdagen, vilket var mindre snyggt. Men i alla fall, här är två av de bästa låtarna :D

Dessutom bjussar jag på en annan av mina favvisar just nu: Infinity med Guru Josh Project :D  Helt sjukt bra :D (Som för övrigt Grynet skulle ha sagt :p, om ni minns henne :D ).





 
 
 



5 kommentarer publicerat i Musik / Dagens låt!
#1 - - ROXY:

jag har redan sett step brothers :p ganska kul, men har du sett anchorman? :D





oh, är din man hemma nu? :) eller har du en annan sambo? ;)

i helgen blir det träning, umgås, alla star wars filmer och god mat :) man är ju vuxen, haha. du då? :) förutom negerbollar bärs och vin ;)

#2 - - Fia:

Sv: Hehe oki. TUr det då, men synd att det blev brännmärke:S



Haha nej, 1 1/2 säsong kvar nu. Ja säg det. Hmm, funderar på att kanske ladda ner allt igen så man har, men frågan är var det ska lagras. Tar skitstor plats.



Ja Lady Gaga är super!

Händer ikväll då?

#3 - - Ida Hasselqvist:

SV: det låter bra! hur är det med dig då? :D KRAM!

#4 - - Lady Gagas fanblogg:

hon är min favorit med:)

#5 - - Louise:

Jag skriver den här läges ner här för att inte skrämma ut dina två läsare...

hahahaha jag klar inte av det, nej haha

jag berätta imorgon din asshål