"Elite Ladies" - snygga kläder här :)

Tänkte tipsa om en webshop med grymt snygga kläder :D De har bland annat toppar, klänningar, skor, accesoarer, underkläder och väskor :D

Jag har själv inte köpt något., men det är bara för att jag är snål. Men jag hittade mycket jag ville ha :D


6 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - stephanie:

hejsan.jätte fin blogg.allt bra.

#2 - - Carolina:

Hej! Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på H&M värde 500:-



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/june/vinn-hm-presentkort.html



Ha det bra! :)

#3 - - jennifer:

vad tycker du om dagens sommaroutfits?

#4 - - Hanna:

Jag gillar också den webshopen, men har inte heller köpt nåt där. :P Vi är snåla tillsammans. XD Hoppas du har en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

#5 - - Nightfall:

sv: hah, jaa eller hur.. Okej jag fattar om ma vill sno en riktigt bra och rolig idé, men varför envisas de med att kopiera de tråkiga grejerna!

#6 - - charlotte - mamma till theo:

tack för tipset!