Män som hatar kvinnor

Igår var jag och mina vänner Lina och Elin på bio i Katrineholm... först en liten tripp på ÖB och Willys, och sen in till bion. Såg Män som hatar kvinnor. Den var väl bra, men kanske inte så bra som man förväntat sig. Man hade ju hört innan att den skulle vara så bra... den var väl mer gripande kom vi fram till... på det sättet var den bra... men den var mer hemsk också... hua... eller vad man ska säga :)

Sen åt vi på McDonalds också... var väl kanske ingen höjdare direkt, var inte alltför hungrig. Och stackars Elin som fick vänta så länge på sin burgare... haha :P Typiskt McDonalds!



Mitt betyg: 3 / 5
10 kommentarer publicerat i Film, TV, litteratur och spel
#1 - - Fia:

Sv: Hehe, men jag kunde inte hålla mig:)



Ja usch ja. Fy fan, ville bara ha nånstans o spy. Men som du sa, det hon gjorde tillbaka va bra. Ja dildon ja. haha. Och tatueringen också som hon skrev på hans bröst. :)



Ja, visst va det skoj med Färjan?:) Ja jag tyckte lite synd om ena tjejens kille som åkte med.

Sen han den där kryssningsvärden som man fick följa hemma hos sig, han som va sjukskriven. Han påminner om en av karaktärerna i Torsk på Tallin, som Robert Gustafsson spelar:) Du vet Roland:D Den där värmländska dialekten...haha.

#2 - - Emma:

sv: Aha, va synd. Men jag ska nog se den sen när den inte går på bio längre då :).

Hoppas att du får en bra dag!

Kram <3<3

#3 - - Sofia:

Har också funderat på att se filmen , men var den sevärd tycker du ? :)

#4 - - Malin Sofia:

Synd, jag tror att det kommer att bli en riktigt rolig fest. :)



Jag pluggar på universitet i Vasa i Finland, hittade den bästa mediautbildningen här, på svenska dessutom. :)

#5 - - ROXY:

tråk att de tatt bort bion i flen. eller kanske skönt, så man får ta sig en tripp ;D

vill se den där filmen, men ej på bio, blir att ladda hem ;)

#6 - - Sessan is bride to be:

Nej, du skrev bara att du skulle till katrinholm! MEn herregud, jag är oxå från Flen. Född och uppvuxen där! Vad gör du i Flen, jobbar, pluggar???? vart i Flen bor du.. skitcoolt med en Flenare på bloggen ju =)

#7 - - lisette:

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

#8 - - nadia:

Funderar på att ladda ner den där faktiskt. Jag vill veta hur den är, alla har ju så olika åsikter dom den!

#9 - - ROXY:

är det sant? då är de ngn som har ljugit för mig om bion, inte för jag direkt tänkt gå i flen ;)



får man ej ladda hem efter 1a april eller? jag har ju ingen koll om nyhter eller ngt över huvudtaget :p

#10 - - Fia:

Sv: Hehe, jag sitter och kollar på det nu:) På svt PLay. Jag kunde inte hålla mig till ikväll:P



Haha ja det fick han verkligen:) Jävla gubbfan:D



Jag skulle också bli asförbannad. Och jag skulle aldrig göra nåt sånt mot min sambo!! Ja jag fick också den där fjortisbilden av de där 2. Sen tyckte jag hela bunten i bandet va töntar:P



Hehe, kollar du det där klippet jag la in igår så kommer du höra hur sjukt likt det låter som Per som man fick följa igår på Färjan, när han va hemma. Han kryssningsvärden.