My next hair color :D

Jaha, nu vet jag vilken hårfärg det blir denna vecka :D Ville ha som Ashlee Simpson, eftersom den färgen är så snygg :D Denna färg nedan blir det... en aning mörkare än Ashlees färg... men vilken snygg färg!!!... hoppas den blir bra :D


12 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Lisa:

sv: vad ska du se ikväll då?



kram

K

#2 - - Fia:

Sv: Hehe nej, du ska få se det själv ikväll:)



Ja shit alltså. Men som sagt, hellre det, än det andra snusket! Jävla äckeljävel...fan dildon va han mer än värd måste jag säga.:P

Ja det var visst inte svårare än så. Men sen när det va klart så skulle hon ju gå o lägga sig nån annanstans. Inget ligga och eftermysa eller så. Bara hon fick sitt åk så var det bra. Men sen hittades hon ju sovandes med en brud också ju. haha.



Ok skönt för dig att han äntligen kommer hem igen!

Hur går det med ditt pluggande nu då? Mycker fortfarande eller?

#3 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

jätte snygg färg!

#4 - - Alshammar - Style As Lifestyle:

jätte snygg färg!

#5 - - Micaela:

Den där hade jag tänkt färga förut, skitsnyggt! :) Kanske är lite sugen nu också..

#6 - - Maja.:

fräscht färg

#7 - - Maja.:

Haha är det så? Jag och Lena Ph? Du måste ha tittat väldans fort:P Allt bra med dig?:)

#8 - - I S A B E L L A ♥:

Den blir snygg. :)

#9 - - Fia:

Sv: Nej precis. Sen kan vi ju prata om Avenyn:)



Ja jävlar alltså. Såna där äckliga jävla gubbar borde ju avrättas:S UÄK! haha. Ja jävlar:D



Usch stackare!!! Hoppas det inte blir alltför mkt!!

#10 - - Amanda:

är ju inte sagt att det blir exakt som på paketet. Så blir det ju aldrig. Men det kommer nog bli jätte fint :)

#11 - - K a r o l i n a:

MUMS, nu vart jag också sugen på att färga

#12 - - Maria:

Ja denna hårfärg ska jag nog pröva.