Drömbilar :)

Love these cars :D


Chevrolet Bel Air 



Chevrolet Bel Air



Corvette
 

 
Corvette
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Fia:

Sv: jo men nåt ska de väl kunna göra för dig tycker man.



Nej inte direkt. Men nu ska det ju bli fint igen säger dem. Men folk säger så mkt:D



Hahaha, nej precis, det är bara jävligt fegt!



Haha, nej här ska inte pressas nånting. Jag är rätt försiktig när det gäller första solandet på året! Vanligen ligger jag 30 minuter som MAX alltid. MEn nu kanske det blir max en ´15 min. Man ska ta det lugnt...:P Och bajsbrun vill jag inte bli, lite lagom brun räcker väl?:)

#2 - - Mirjam:

Nej, det ska vara i lagom mängd, som med allt annat. Turligt att du fick i dej hamburgaren, trots att den smakade skit. Huvudsaken är att du får i dej näring nu när kroppen kräver en aning mer.



Det är kul med kläder, jag älskar att shoppa. Jag är dock fruktansvärt snål när det kommer till mej själv, handlar oftast på rea. Till andra däremot finns det inga gränser för vad det får och inte får kosta :)