Angående Flens Lucia 2009

Det är än så länge inte så många av er som svarat, men de flesta av er som har svarat hittills har valt kandidat nummer 3. Det var också min tanke, att nummer 3 skulle bli Flens Lucia 2009 av dessa. Vem det blir är ännu inte klart, det återstår att se :)

Om man ska vara lite elak kanske? Vad tycker ni? Ska man våga sig på att säga vem man absolut inte tycker ska bli Lucia? Egentligen borde ju alla få chansen och det ska inte spela någon roll, men det finns några av dessa jag aldrig skulle rösta på, av olika anledningar. Det rör sig om nummer 5, 6 och 7 faktiskt. Däremot tänker jag inte vara så elak att jag motiverar varför jag aldrig skulle rösta på dessa tre kandidater. Tycker det räcker med att säga vilka det är :)

I alla fall, den som blir Lucia får äran att bära Luciakronan i Luciatågen och får dessutom ett fint smycke. Synd att man är för gammal för att bli Lucia :P :D


En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sarah:

fin blogg :)