"Debatt" igår kväll

Igår kväll tittade jag på DebattSVT1. Tänkte att det kunde bli kul, eftersom Linda Rosing, Paow och Kissie skulle vara med i diskussionen om skönhetsoperationer.


Linda Rosing - Check!
Paow - Check!
Kissie - WTF! Hon var inte med, inte där. Läser på hennes blogg att hon tackat nej och vill inte sitta där med Linda Rosing och skämma ut sig. Jaha?


Diskussionen blev inte så rolig som man trodde. Varken Linda Rosing eller Paow fick säga så mycket. Istället var det en författare, Lulu Carter, en kirurg, en tant med burrigt hår och en kille som opererat hela fejan som stod för det mesta av diskussionen. Det var väl ungefär så det såg ut. Tyckte inte diskussionen kom nån vart heller...

Men jag reagerade på en linslus, en mediakåt tjej i programmet. Såg det direkt. Hon satt och bystade upp sig och räckte upp handen hela tiden och ville synas. Men hon fick aldrig ordet som tur var. Sedan var det eftersnack på SVT-Play. Nyfiken som jag var ville jag titta där också. Och vad fick jag syn på där? Även där var linslusen med och skulle vara med framför kameran! Hon stod liksom bara där och glodde!!!



Tjejen i cirkeln = linslusen!
Lämna kommentar publicerat i Film, TV, litteratur och spel