Ett litet paket...

Fick förresten paket i måndags igen :) Det var inte kläder denna gång, nej det var boken jag väntat på :) En liten gåva, det tackar jag för :)

Det handlar om Dan Browns nya bok om Robert Langdon, The Lost Symbol :) Ska bli mycket intressant att läsa :) Dock är den på engelska, men det ska nog gå bra ändå :)

Och för er som väntar på den svenska utgåvan har nåt att se framemot på min blogg... Jag kommer nämligen att lotta ut ett exemplar till en läsare i slutet av oktober eller början av november :)

14 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - pelle:

Man kommer lätt in i engelska böcker. Det är faktiskt riktigt lätt ;D och lärorik. hoppas den där är bra nu då!

#2 - - Killen som bråkar med dessie:

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

#3 - - Elsa:

hej! söt blogg du har,

vad tycker du om min?



http://mestelsa.blogg.se/

http://mestelsa.blogg.se/

#4 - - Fia:

Sv: Hehehe, ja det var verkligen kul:)

Ja det trodde jag med att man skulle. det var kul när man fick se Roxanna blåsa omkull Greger. Som var som i hennes drömmar:P



Ja stackars Roland alltså. Snacka om att hon sårar allt o alla omkring sig.



haha, nej lite pinsamt skulle det nog va att se sig själv:P



Ja den enda kompensation jag fick var en gratis pizzasallad. Haha!

#5 - - Madicken:

Härligt :D

#6 - - Nelly:

hur är man med och tävlar då ? :D

#7 - - dommeniqe:

hejehj fin blogg ! :D

#8 - - Denise:

Söt blogg!

Missförstå mig rätt men det är "trevligt" att veta att det är fler än mig som har 36 grader normalt! ;D haha..uhm, ja :p söt blogg! :D

#9 - - sofiabergdén .:

Jag håller med dig. Erik gör versionen mycket bättre än orginalartisten på låten Is it true. Han är underbar :P hihi



Kram

#10 - - Rozaleen:

tackar =)



min jacka har inte kommit än. nu har jag dessutom bytt färg, till den gråa jackan. :D kändes lite roligare!

kramar

#11 - - Elsa:

vilken söt blogg du har :)

säg gärna vad du tycker om min!



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

#12 - - JessiCa:

Jo, det är ju så,. Så fruktansvärt irriterande ju >.<

Spelar ingen roll om man pratar med hyresvärden, dom är så jävla sega ändå, så skulle man snacka med dom så skulle dom snacka med familjen om ett år kanske...

Samma med att vattnet här är åt helvete, det har vi klagat på i två år, och först nu tar dom tag i det och försöker få ordning på det :S Jävla hyresvärdar! :P

Men som jag skrev så har vi bytt ut vårat tvättmedel till ngt frätande skit, så då kanske dom till nästa gång lär sig att inte röra vårat tvättmedel iaf! =)

#13 - - Your Dream Closet ♡:

de är de jag med tänke rnär jag hör kappahö, att de endast är tantkläder, men som du säger de har nog ändrats sen 10år tillbaka !

#14 - - Rozaleen:

ja, det står att den ska komma nästa vecka. hoppas hoppas =)



kram!