Paketen :)

Var ju på Ica/Posten och hämtade ut två paket tidigare idag :) Det var tur att jag hade med mig pappa och hans bil, annars hade jag aldrig fått hem dem :)

Det ena paketet var en laptop (eller bärbar dator för er som föredrar det :) Mig spelar det ingen roll) som jag beställt från PcCity till min pojkvän :) (Vem som betalar får ni spekulera i själva :P :D ).

Det andra paketet var mitt duntäcke- och kuddpaket som jag väntat på i tre veckor! Dålig leveranstid från Jotex där! Dock är det 95% fjäder och 5% dun, så det räknas väl då egentligen som fjädertäcken och fjäderkuddar :) Jag hoppas bara att fjädrarna och dunen inte kommer från fåglar som plockats levande, trots att Jotex garanterar att fåglarna var avlivade innan. Men hur kan man lita på det egentligen? Men ska man tänka så skulle jag egentligen inte ha köpt detta + att jag är emot pälsindustrin och djurförsök. Men ska man tänka på allt sånt måste jag sluta äta kött också. Nej, jag håller mig till att vara emot pälsindustrin och djurförsök. Självklart är jag emot att fåglar plockas levande, det är väldigt grymt faktiskt. Men man kan ju inte veta och Jotex har garanterat att det inte kommer från sånt. Jag får lita på dem och Jotex har aldrig fått skit för nåt förut (inte vad jag vet i alla fall). Och jag ville verkligen ha såna här täcken och kuddar sedan flera år tillbaka, så nu tog jag tag i det och köpte :) Får se sen när jag börjar använda dem :)



Acer Aspire 5536         
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Josephine:

sv: hehe okej :P jo det är ganska kallt här uppe :P haft en bra dag ?