GOTT NYTT ÅR! + årsresumé 2010

Passar på att säga GOTT NYTT ÅR nu ifall jag glömmer bort det senare ;)








ÅRSRESUMÈ 2010

• Jag slutade plugga

• Jag blev arbetslös
 
• Jag fick nya insikter

• Jag reste ensam till iranska Kurdistan för att hälsa på min pojkvän och hans familj

• Min pojkvän fick uppehållstillstånd i Sverige

• Jag har utvecklats som person

• Jag fick uppdrag av kommunen

• Min matlagning blev bättre (hehe)

• Har lärt mig mycket inom en massa olika områden


+ En massa saker jag väljer att inte skriva här, av olika orsaker. För er betyder den här listan inte ett smack och ni vet inte så mycket vad jag menar med flera punkter. Men för mig betyder den mycket. Har haft både ett dåligt och ett bra år. Men i det stora hela har året varit väldigt bra! :) Men jag hoppas såklart att 2011 blir ännu bättre :)
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Zandra - sminkblogg:

Sv; Jag har verkligen frågat i alla butiker om dom har DATE's deodoranter men alla säger att dom utgått. Jag kanske borde leta på ställen som ica, haha :)