Trevlig lunch

Hej på er!

Har inte haft tid att blogga idag, vaknade rätt sent och sen ringde mina vänner och ville träffas över en lunch :) Blev kebabtallrik, mums :) Och så fick jag även träffa min ena väns son, lilla Lukas på 2,5 månader :) Så söt han var, hehe. Han fick även min present, en tröja med Alfons Åberg-tryck, hehe. Hade i alla fall en trevlig lunch, det får vi göra om :) (Blev tyvärr inga bilder, det glömdes bort, suck!).


Och sen har jag och pappsen fixat lite med min cykel som tog lite skada igår. Men nu verkar den okej. Får väl se :)


Vad gör ni denna måndag? Och vad händer i veckan? :)
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Tova:

Dagens fråga:



Borde det inte vara lika ohyfsat att kalla nån för mager som att kalla nån för fet?

#2 - - Linda:

Exakt. Kan inte hålla med dig mer än allt du skrev!

#3 - - Petra:

Sv: Jag håller med dig. Jag tycker inte heller om Spencer, varken hans sätt att vara eller hans värderingar. Han är en person som måste kontrollera allt och alla.