God morgon torsdag

God morgon på er!


Har ni sovit bra? Det har jag, men jag är ändå väldigt trött. Det sitter fortfarande i efter resan, usch! Men det blir säkert bättre.


Så, vad händer idag? Jag ska betala räkningar och så ska jag städa lägenheten lite. Sen på eftermiddagen ska jag och mina föräldrar ut i skogen för sista gången och plocka svamp. Sen blir det inget mer i år, för på måndag börjar visst älgjakten och då vill man ju inte direkt springa ute i skogen, haha. Sen får vi se om min syster kommer på besök så att jag kan berätta om min resa och bjuda henne på de iranska sötsakerna :)


Vad gör ni idag? :)



En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - My Beauty Secrets:

betala räkningar, där sa du något ! Höll nästan på att glömma det haha :) Blir så när man är bortrest den dagen då man brukar betala räökningar i vanliga fall !