Dagens second hand-fynd! :)

Nu har jag varit och fyndat på second hand igen! :) Jag var idag inne på Röda Korsets second hand.

Jag hittade ett par nya oanvända lite korta vår- och sommarbyxor med benfickor och fickor bak av märket Staff som jag köpte för ynka 50-lappen. Nypris i boutiquen hade varit 699 kr! (Lappen sitter kvar). Där kan man snacka om fynd!


Dessutom hittade jag en urläcker klänning för futtiga 40 spänn! Märke More feminine without limits. Vette tusan vad det är för märke, förmodligen ingenting, hihi. Men det spelar ingen roll. Ursnygg klänning i alla fall :) Den är spräcklig, längre i sidorna och har detaljer i sidorna med öljetter och band. Återigen, ursnygg! :)








2 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Frida:

önskar att jag också kunde lära mig att fynda! Så mkt roligare då :D

#2 - - modellblogg:

Hej hej!

Jag har precis startat en ny blogg och det skulle vara jätteroligt om du ville titta in en sväng. Den handlar om först och främst om modeller och mina drömmar om att få gå på catewalken en dag men även annat kul :D Om du inte finner detta intressant vill jag bara önska dig en trevlig Valborg! MVH