Ursnygga väskor från Gina Tricot!

Titta va' ja' hitta'! Som sagt i inlägget nedan om de läckra klänningarna så har jag kikat runt bland nyheterna på ginatricot.com. Jag hittade även de här ursnygga väskorna! Svårt att välja vilken man vill ha...



Maja Bag. Black. 299 kr.



Maja Bag. Cathay Spice. 299 kr.



Maja Bag. Chocolate Brown. 299 kr.



Maja Bag. Cognac. 299 kr.



Maja Bag. Roasted Pepper. 299 kr.

9 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!:

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

#2 - - Junitjej:

Verkligen snygga väskor!!

#3 - - Helena:

snygga

#4 - - MOLLIE:

svar: tack tack snälla du! ja, jag förstår dig - lady gaga brukar ha rätt "svåra" kläder haha. men jag gillar kvinnan, hon är fantastisk!



ååh har tittat på de väskorna - skitsnygga!

#5 - - Mimi:

Snygga väskor, och bra pris.. Härligt!

#6 - - cecilia -nyinflyttad i usa:

oj Gina får verkligen in värsta fina kläderna i år! Synd att dom inte finns i USA hehe. Man kanske kan beställa online ;)

#7 - - MADDES:

de där var också riktigt fina. Verkar som att Gina Tricot kommer bli vassa i höst!!

#8 - - Anja:

Den andra väskan var toksnygg!

#9 - - Anna:

Snygga!

Följ mig på bloglovin så följer jag dig :)