8 heta klänningar från Nelly.com

Var nyss inne på nelly.com och kikade på klänningar. Hittade dessa ursnygga klännningar! Vilken är din favorit?



Draperad figurnära klänning. Sisters Point. 379 kr.



Söt klänning med spetsdetaljer. Sisters Point 449 kr.



Draperad figurnära klänning med dragkedja fram. Sisters Point. 299 kr.



Lite mer dressad och stilig klänning. Sisters Point. 479 kr.



Enaxlad klänning. Sisters Point. 499 kr.



Tubklänning. VILA. 499 kr.



Tubklänning. Sisters Point. 399 kr.



Tubklänning. VILA. 499 kr.
12 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - MADDES:

Jag tycker nog mest om den sista

#2 - - Anonym:

Tjusiga klänningar, ska du ha nån?



Åh, ja vill faktiskt klippa mig men ja e så himla dålig och tråkig när det handlar om att klippa hår. Är det drop in hos han lr? :D

#3 - - Adlen:

JAG som kommentera nyss :D

#4 - - Anonym:

gamla ps äger! :D haha..



snyggast var ju sista! shit...

#5 - - Johanna:

Tack! :) Luleå från yngre dagar och Gävle de senaste sex åren. :) Sthlm i några år, har flyttat en del, dräav förvirrat ursprung :)

#6 - - moa:

Tack:)

#7 - - Anonym:

SV: Ja, goda grannar har jag skumsett för min mamma gillar det. :)

Nelly verkar ha mycket fint...dock gillar jag inte klänningar. =)

#8 - - Linda:

Galet fina! Skulle vilja ha den bronzaktiga!

#9 - - julia:

tubklänningen från vila var snygg :)

#10 - - Amanda:

Jäkligt snygga klänningar!

#11 - - En tjock katt i en smal värld:

Tvåan var snyggast, lätt! :D

#12 - - Ella Elg:

Mycket inspirerande!