Lady Gaga's nya singel!

Sitter och lyssnar på Lady Gaga's nya singel Born this way! Den läckte visst ut flera timmar innan den skulle släppas officiellt. Aftonbladet kallar singeln "explosiv discoburgare" och ger den 4 plus i betyg. Lady Gaga jämförs fortfarande med Madonna, och visst påminner den här låten om just Madonnas musik, speciellt Express Yourself, på sätt och vis? Jag gillar nya singeln starkt! Har alltid varit ett Lady Gaga-fan och kommer troligtvis alltid att vara det. Låten är egentligen inte i klass med Poker Face och Bad Romance, men jag gillar att Lady Gaga kan släppa olika typer av låtar så att allt inte låter likadant. Dessutom sätter Lady Gaga sin egen touch på musiken, and I like it! Denna låt kommer att spelas flitigt hemma i mina högtalare i alla fall!


• Vad tycker ni om Lady Gaga's nya singel Born this way?

• Skulle ni mer eller mindre kalla låten ett plagiat av Madonna?

• Både Lady Gaga och Britney Spears är på gång med nya album. Vem slår störst i år?


10 kommentarer publicerat i Musik / Dagens låt!
#1 - - Maria:

kanske inte lika bra som tidigare låtar men den kommer nog ändå spelas hemma i mina högtalare. är ett Lady Gaga-fan jag med. :)



#2 - - M E R E I:

- hatar henne!

#3 - - Roxanne:

Både min mamma och pappa älskar skor, kommer väl därifrån. Sen var jag shoppingberoende i flera år, men det har gått över. Nu tänker jag igenom mina köp om jag verkligen behöver eller ej :-)



Tupera håret och sätt upp med hårnålar, enkelt :-)

#4 - - Melina:

Ja eller hur! :) Vill ha alla :)



Lady Gaga är för ball!

#5 - - Dennis Alexis Hellström:

Svar: Bra smak. ;)

#6 - - Daniel:

Sv: Håller med dig om att den inte är lika bra som hennes bästa. Min favorit är Bad Romance. =)

#7 - - Lotte:

Ja man måste ju få drömma lite :) Jag jobbar vid universitet; vi har flexibla arbetstider och möjlighet att jobba hemifrån nu och då om vi vill. Älskar att skriva och funderar på att skriva en bok någon gång i framtiden, men då behöver jag ett rum för mig själv :)

#8 - - Amanda:

Helt okej :)

#9 - - Sara:

Älskar den! Har lyssnat på den över 100 gånger idag, höhö... Men har man väntat på skiten i över ett halvår så! ;)



Och Gaga slår Britney och kommer alltid att göra i fortsättningen! ;)

#10 - - lindshe:

Hejsan!



Om jag har förstått det rätt så gillar du att tävla :)?

Har du en iPone 3gs eller en iPhone 4?

Jag lottar just nu ut 2 olika skal till dem!

-Skriv bara "jag är med" så tävlar du. :)

Dirrlänk --> http://lindshe.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

Lycka till // Lindshe <3