Sibel Redzeps nya singel

Sibel Redzep har släppt en ny singel. Vad tycker ni?


Sibel Redzep - Wake Up



Och vad tycker ni om Sibels stil? Hot or not? Trash or flash?







(Alla bilder är lånade från posh24.se).
7 kommentarer publicerat i Musik / Dagens låt!
#1 - - Jennie:

Jag tycker hon ser typisk arabisk ut i sin stil. Om man tittar på hur deras stjärnor i arabvärlden klär sig så är hon både i make up och hår samt klädstil som dom :) Har inte hunnit lyssna på musiksnutten då jag för tillfället har nåt kajk med min musikspelare men det är snart ordnat! Fin blogg du har här :)

#2 - - En tjock katt i en smal värld:

Jag tycker hon har snygg stil. Gillar den röda överdelen.

#3 - - F A N C Y:

Svar. Jo jag förstår dig! Men jag tycker det är himla trevligt att dekorera med ens favoritkläder! =)

#4 - - anna:

rätt cool stil tycker jag :)

#5 - - Rebecka:

hon hade cool stil i alla fall :p

#6 - - SUSSI:

hon e ju jättecool :D

#7 - - amandadesiree:

tuff brud.