TV: NittiLeaks - En hyllning till 90-talet

Jag älskar 1990-talet! Det är nostalgi för mig på högsta nivå. Det var då jag växte upp, det var då jag var barn och det var då jag hade mina första tonår. Jag älskar att minnas och få flashbacks. Det handlar både om mode, stilar, musik, filmer, TV-program, kändisar, leksaker, samlarobjekt och mycket, mycket mer. Jag blev så himla glad idag när jag läste att Filip och Fredrik kommer med ett helt nytt program, NittiLeaks, som handlar om 90-talet.


"Vi gör årtiondet då vi växte upp". Programmet startar i april och sänds i tio avsnitt, från 1990-1999. Programmet kommer bland annat att innehålla klipp, löpsedlar, gäster aktuella från 90-talet och framträdanden av moderna artister som framför 90-talets låtar. Filip och Fredrik kallar det för ett modernt historieprogram. I varje avsnitt kommer E-Type sitta med som DJ och bisittare. Andra gäster kopplas in där de passar. Exempelvis Felix Herngren kommer att gästa programmet och prata om sitt genombrott Papi Raul. (Källa).


Jag kommer definitivt att sitta bänkad!



12 kommentarer publicerat i Film, TV, litteratur och spel
#1 - - Josefine:

- Jo, det är också snyggt :)

#2 - - Annie:

Javisst är det helt sjukt att folk kan gå så himla långt bara för att bli smala.. det hjälper inte att svälta sig själv.. usch blir så ledsen på folk som gör så! :/



Håller med dig! 90talet ska ha en stor hiss!

#3 - - MADDES:

låter som ett roligt program!

#4 - - Angelica:

svar: jo, men hemma kan man ju se ut som en jättebebis om de är mysiga? :D

#5 - - Alexandra:

Ja, de är perfekt med variation och inte samma sak hela tiden.

#6 - - Zandra - sminkblogg:

Sv; Det är ganska läskigt det där med sminkets bäst före. Det är som du säger: Man använder det tills det tar slut. Men ingen har ju dött hittills ;)

#7 - - M E R E I:

- great ju !

#8 - - priscilla:

härlig blogg :-)

Tävlar ut ett smink kit & redken kit, kika in om det är något för dig.

#9 - - Anonym:

Åhhh det där måste ju nästan jag också se. Älskar också 90-talet. Sen jag tror inte att det är samma budskap som förr eftersom nu verkar svt mest köpa in en massa skit. Vad har Hannah Montana för bra budskap tex?!

#10 - - Frida:

Ska bli spännande! :)

#11 - - Maja:

Lät inte helt fel:) Mina föräldrar gömde allt för oss när vi var små, riktiga godisråttor var vi:)

#12 - - Nicolashedda:

I recomend this site