5 önskningar från Gina Tricot

Hittade några finfina plagg på ginatricot.com igen. De hade en svacka ett tag med en massa fula plagg, men de senaste veckorna verkar de ha fått in en massa fint.



Fulsnygg mönstrad jacka. Kan bli riktigt snyggt om man matchar
rätt. (Finns även i enfärgat).



Lång cardigan. Denna matchar jag gärna med något svart,
vitt eller rosa under och ett par tajta jeans.


Denimshorts med hög midja. Det kan vara svårt med hög midja.
Både svårt med att sitta snyggt och svårt att matcha. Hög midja
är inte alltid heller det skönaste för magen. Men jag kan tänka mig
att matcha dessa med exempelvis vita blusar! Knutna, instoppade
eller löst hängande.



Lång leopardmönstrad topp. Eftersom toppen ser ganska lång
ut passar det säkert att matcha med antingen tajta jeans eller
leggings, helst svarta.


Korallfärgad topp med stor volang. Denna matchar jag helst
med svarta kostymbyxor eller en svart kjol.
9 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - M A I D A:

Hej!

Jag försöker få upp till 3000 tittare på denna videoklipp, för att den nya ska komma ut! Skulle verkligen uppskatta om du slösade bara 2 min och 40 sekunder på att kolla på den!

Tack & Kram! /M A I D A



http://www.youtube.com/watch?v=8njOefaNbNY

#2 - - Jo´sign:

Såg din kommentar i en blogg om massa ringar. Tänkte bara tipsa om att det finns mycket ringar och massa annat här: www.josign.se =)

Hett tips: om du går in via min blogg och klickar på facebook ikonen - gillar Jo´sign på facebook så har du 50kr att handla för!

Kram Jo´sign

#3 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Älskar kavajen överst, riktigt läcker! =D

#4 - - caroline:

toppen längst ner vart söt! men det är så synd med ginas kläder att färgerna på nätet är missvisande, den korallfärgade kan se urtvättad ut påriktigt :( får gå och kolla i butiken antar jag!

#5 - - 已知 Mohammedi Al-debis™:

Hoppas du får en trevlig lördagskväll<3

#6 - - MADDES:

gillar verkligen den där kavajen

#7 - - Rumah Dijual:

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

#8 - - Pakaian Muslim Modern:

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

#9 - - Jual Beli Mobil Bekas:

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.