Fler Tradera-fynd

Jag kan bara inte låta bli att hitta fynd på Tradera! :) Har väl blivit något av ett beroende, men det känns som att man tjänar på att köpa kläder och prylar där. Okej, mycket är använt, men mycket är som nytt och man kan faktiskt hitta helt oanvända grejer. Varför inte passa på att fynda då? :)



Donostick/epistick. 31 kr (inklusive frakt).
En hårborttagningsmetod för ansiktet. Fungerar som
en fjäder som man vrider. Fungerar skitbra faktiskt!



Kjol, 31 kr (inklusive frakt).
Glittrig lite lätt plisserad kjol med skärp i midjan. Finfin!



Sneakers, 182 kr (inklusive frakt).
Helt nya, oanvända skor! De är med kardborrband, jag hatar
egentligen skosnören (spelar ingen roll att man kan knyta dem
bakom plösen, tycker det är fruktansvärt ändå). Bättre med
kardborrband (eller ingenting alls).



Örhängen, 13 kr (inklusive frakt).
Väldigt söta och fina örhängen.





MISSAT FYND!!!


Äldre armband i silver. Kamé och filigran. 1048 kr (inklusive
frakt).
Shit vad jag ville ha det här armbandet! Tror det är ett ganska
ovanligt armband faktiskt och det är skitfint! Jag budade när
det var en minut kvar, budade till 410 kr. Sen kom det någon
jävla jeppe och budade över 650 spänn och sen vann någon
annan snubbe armbandet på 1048 kr med frakt!
Helvete säger
jag bara! Blev riktigt besviken. Även om jag hade hunnit buda
igen hade jag inte budat över 1000 spänn, hur gärna jag än
ville ha det...
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - My Beauty Secrets:

fint armband !

#2 - - Emma:

Hej :)

Satt och googlade lite och fick fram din blogg när jag skulle läsa om Aloe Vera ;) Läste att du druckit aloe vera gel (fast det var rätt längesen om jag kollade rätt), dricker du fortfarande det och om du gör det tycker du det har gett bra resultat???

Hoppas du har en fin dag :)

kram

#3 - - Sminkhörnan:

Va kul, jag har hört mycket gott om hårborttagningssaken =)