Beställt ny soffa! :)

Usch vad dålig jag är på att uppdatera! Måste bli en skärpning! Men har inte orkat, blir så trött när jag jobbar att man i princip bara kastar sig i soffan när man kommer hem för att titta på någon film eller serie, för att sedan somna, hehe. Men men... Ska fixa en ny bloggdesign snart, kommer förmodligen upp i nästa vecka :)


Och jag fortsätter att fynda! Måste vara något av en naturbegåvning, eller vad säger ni? ;) Har velat ha en ny soffa hur länge som helst nu. Har bara klagat på den vi har här hemma, hatar den, haha. Men nu har jag hittat ett bra fynd! En stor soffa (kommer ta upp hela väggen) till nedsatt pris (bilden nedan). Beställde den nyss och förhoppningsvis kommer den i slutet av nästa vecka :) Sen ska vi "bara" ha en ny TV (LCD), mediamöbel (för video, DVD, boxer och stereo) och ny matta... Uj uj. Men vad nöjda vi ska bli här hemma! :)




Nya soffan!

4 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - maria:

Hej fina du! :)

Jag är med och tävlar på nelly!

Kan du snälla rösta på den här

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=mYZj6kFy8p8gGzzR39tAQpYY9CK4GIMtelQaJVOFAJlH0YW2VDzl#Gallery



Har 100 röster kvar för att komma upp till top 100 :( förlåt om du inte gillar sånna här mejl <3



#2 - - Muttiz:

sv : Kul att du gillar listan! :) Ja det finns verkligen hur många anledningar som helst!! :D



Fin soffa!!

#3 - - my beauty secrets:

jag älskar Lost men tyvärr måste man hängt med från början för att fatta något utav det...

#4 - - Smsa Låna:

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!