Några favoriter från Gina Tricot

Nu finns det en massa fina plagg på Gina Tricot. Här är några favoriter jag hittade på nätet.



Ett par fulsnygga shorts. Tillsammans med en enkel vit top kan det säkert bli supersnyggt. Dock skulle jag skippa det gubbiga skärpet och använda någonting annat istället...



En söt ganska enkel ljusrosa top med spets ovanpå. Matchas gärna med någonting vitt eller svart. Jag skulle matcha med svart för att framhäva spetsen och färgen mer.




Väldigt snygg kavaj! Kan nog lyfta de flesta outfits. Älskar fejkskinnsdetaljen! Och modellen överhuvudtaget!



Marinblå rynkad top med axeldetalj på ena sidan. Passar både till vardags, på jobbet och på partaj.




Zebramönstrad snäv kjol. Denna skulle jag matcha med något som också är av kvinnliga former, kanske med någonting i vitt eller puderrosa.



Figursydd jeansjacka i kavajmodell. Fungerar att klä "ner" sig lite med men även att styla till det hela lite. Jag skulle matcha denna till en söt klänning under sena våren och svala sommarkvällar.
15 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Pinkpiercing - foto blogg ♥:

svar: kul att någon mer tycker det är roligt :D nehe, vart är dom då?

#2 - - Pinkpiercing - foto blogg ♥:

svar: ja, för ibland kunde jag logga in och ibland inte, och nu måste det funka, det har gjort det i ett par minuter, blir piss förbannad om det börja krångla igen nu när allt funkar igen :O

#3 - - juliaericson:

vilken ball kavaj :)

#4 - - Sara:

Snygg kavajen var! :)

#5 - - L I J N A:

följa varandra på bloglovin?:)

#6 - - Linda:

kavajen och den rynkade toppen gillade jag verkligen! :)

#7 - - Sandra:

Sv: Hon är riktigt grym :D Haha, jag är ett stoort fan av Christina och jag gillar hennes videos så om henne vet jag inte om jag håller med dig, men om Britney gör jag det :P

#8 - - ♫♪ Sandra T:

snyggt (:

#9 - - My Beauty Secrets:

älskar gina !

#10 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Den svarta kavajen är urtjusig!!

#11 - - Sandra:

Snyggt, snyggt! :)

#12 - - emelie -:

shortsen var faktiskt snygga!

#13 - - lovisa:

snygg kavaj!

#14 - - lovisa:

snygg kavaj!

#15 - - matilda:

så mycket snyggt!