Runes of Magic



Idag blir det nog en speldag! Runes of Magic blir det då. Det är faktiskt väldigt roligt att spela. Dock kan man fastna i flera timmar, kanske till och med hela dagen och kvällen. När man ska spela ska man väl se till att man verkligen har tid för det :) I vilket fall... Om jag inte bloggar någonting idag, då vet ni att jag sitter och spelar :P :)


Är det någon mer som spelar detta spel? :)



15 kommentarer publicerat i Film, TV, litteratur och spel
#1 - - Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥:

svar: nej, va roligt :) när börjar du din praktik där då? :)

#2 - - Jimmie:

Tack för din kommentar och besök.



Ha en underbar dag.

#3 - - Johannaty:

Akta dig, mitt barnsug blev stort när jag började följa massa gravidbloggar :D

#4 - - issa - rappare och låtskrivare:

snygg header!!:D

#5 - - Anonym:

Har aldrig prövat, men kanske ska göra det...??

#6 - - MADDES:

har det blivit någon semla idag?

#7 - - ..:Sarah:..:

TACK :) va skoj att höra.

#8 - - 已知 Mohammedi Al-debis™:

Allt bra idag ? °·ˆ / Kram!

#9 - - Lisa - Smilinggirls!ッ:

Nix, spelar inte det :)

#10 - - steph:

tack tjejen!

#11 - - Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥:

svar: ah, okej :=)

#12 - - Fille tha man:

Server? :D Machantacht eller? :)

#13 - - MaryCaroline:

Fille: Japp, Machantacht it is :) Och vi är två här hemma som spelar där :)

#14 - - Fille THa Man:

Woho :D Fett coolt :D Lv class? :D Eller logga in så W/ jag dig :) säg ditt "in game namn" :D

#15 - - MaryCaroline:

Fille: Felicianna heter jag i spelet :) Var ett tag sen jag spelade faktiskt, så jag minns inte ens vad jag har för level, haha. Men det är väl dags att dra igång spelet snart igen :)