Tre filmbetyg

Filmfreak som man är kommer här tre filmbetyg :P :)

Mitt betyg: 4/5.
Mitt omdöme: Den här filmen gillade jag faktiskt! Skönt med en film av denna typ som inte är lika överdriven som de brukar. Utspelar sig under andra världskriget, vilket känns lite annorlunda när det gäller en sådan här typ av film. Gillar det! Bra handling, bra manus och bra skådespelare! Ser framemot uppföljaren!

Mitt betyg: 3/5.
Mitt omdöme: Helt okej actionrulle med hyfsat manus och bra skådespelare. Men ibland känns det lite segt och ibland blir det även lite för mycket för min smak... Men filmen är spännande och det är bra underhållning.

Mitt betyg: 2/5.
Mitt omdöme: En film det kan vara svårt att få grepp om. Småseg och innehåller dåliga skådespelare som inte tillför speciellt mycket. Dessutom irriterar det mig att rollerna är mer eller mindre korkade. Men någonstans tycker jag inte att filmen är tillräckligt dålig för att få en 1a, svårt att sätta fingret på varför. Duger kanske som tidsfördriv om inte annat...
2 kommentarer publicerat i Film, TV, litteratur och spel
#1 - - Louise:

ursäkta din blogg är kanske fin men min är bättre en dig ursäkta gå och fixar dig, gör så du ser snyggare ut som jag gör bitch

#2 - - Nicklas:

Tack för tipsen!