Frisyrer 2012

Dags att göra någonting nytt med håret? Vill du göra någonting som är 2012? Det här är några av årets hårtrender:

Dip dye! Färga topparna i en annan färg än övriga håret... Välj om du
vill vara lite mer extrem eller lite mer diskret...

Fiskbensfläta! Kräver ingen färgning och inget klipp. Kräver dock
ett lite längre hår...

Lugg! Rama in håret med en snygg lugg, antingen en rak, en snedlugg,
en längre lugg, en kortare lugg... Till långt eller kort hår...Vilken lugg
som helst!

Ombre! Låt utväxten synas... Eller färga en om du inte orkar vänta
på din naturliga utväxt...

Page! En klassisk page fungerar alltid! En lite kortare eller en lite
längre spelar ingen roll.

4 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

så mycket snyggt :)

#2 - - linda:

Svar: Js det var inte sååå länge sedan som jag skrev om att jag är gravid igen så du behöver inte skämmas:) Tack i alla fall för gratulationen. Hur trivs du i nya hemmet?

#3 - - Anonym:

Jag måste testa det där med fiskbensfläta tror jag. Hoppas du haft en bra Valborg! :)

#4 - - Linda:

Nä men gud!!!! Grattis!!!! ÅH vad roligt för er! Hade faktiskt tänkt att fråga dig om inte du var sugen nu när jag skrev till dig och så hann du före! Vad kul...första är alltid väldigt speciellt. Märker stor skillnad nu när jag väntar andra för nu är man cool lugn och allting bara flyter på. Man vet vad som ska hända. Med Zarah vad allt så spännande och man läste böcker osv osv. Men då får du strax före mig. Synd att vi inte bor närmare, då kunde vi rulla barnvagnar tillsammans och prata om hen-problemen ...haha. Stor kram till dig!!! :):):)