Gott Nytt År!!!

Passar på att säga Gott Nytt År redan nu! :)
 
Idag är det alltså nyårsafton. Det är sista dagen på året 2012. 2012 som har varit ett helt fantastiskt år! Det var året då jag blev mamma. Det var året då jag och Ramin blev föräldrar. Det var året då lilla älskade Angela kom till världen! :love: Snart är det alltså ett nytt år och jag har nog mycket att se framemot i och med min dotter. Se henne utvecklas under hennes fortsatta första år och se henne glädjas åt allt som är roligt och i vår och sommar försöka hitta på en massa kul med henne :) I höst börjar jag arbeta igen, men det är långt dit och till dess ska jag bara njuta och ha kul och umgås med mina nära och kära. Hoppas ni också haft ett fantastiskt 2012 och att ni får ett underbart 2013 att se framemot! :thumbup:
(Bildkälla).
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter