Kontinentalsäng önskas!

Nu när vi har flyttat till en större, finare och fräschare lägenhet skulle det inte sitta illa med en ny säng också! Har länge velat ha en ny säng, och inte vilken säng som helst. Jag vill ha en kontinentalsäng, med huvudgavel! Lovely! Kanske någon av nedanstående eller liknande:
Finns hos thehome.se och kostar 15995 kr!
(Bildkälla).



Finns hos Nilssons möbler i Lammhult och kostar 9990 kr! (Med gavel
ligger priset på 12960 kr och vill man även lägga till nackkuddarna
ligger priset på 11980 kr!
(Bildkälla).

Finns hos kilamobler.se och kostar 33568 kr (exkl. ben och
huvudgavel)!
(Bildkälla).
7 kommentarer publicerat i Inredning och prylar
#1 - - A N G E L I J N A:

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

#2 - - my beauty secrets:

kan varmt rekommendera kontinentalsäng, de är underbara !!

#3 - - frida:

åh vad kul att flytta, men jobbigt, köpa nytt!! :D

#4 - - emma:

sv. prova dem, de är goda :D

hehe själv gick jag in i tron om att den skulle vara kass :D kanske därför jag gillade den :D ^^ kram

#5 - - Anonym:

Då vill du säkert sova extra länge också. :D

#6 - - kjell bengtsson:

Från sängar till Beverly Hills är steget ganska långt men ändå: kul om du ville kommentera alla mina inlägg (känner mig nästan lite dum)



Hej och kram

kjell

#7 - - Linda:

Vi tittar också efter en ny säng...sover så illa. Det kan i och för sig bero på att både min dotter och hunden ska försöka tränga sig med oss :)