Musik: Rihanna - Talk That Talk



Rihanna - Talk That Talk!

Mitt betyg: 2/5.

Jag har lyssnat på Rihannas senaste album Talk That Talk. Och jag måste säga att jag inte är ett dugg imponerad! Talk That Talk är Rihannas 6:e album. Det låter både lite tröttsamt och obegripligt på en och samma gång. Jag kan tycka att det skulle vara bättre än så här när hon nu har kommit så långt. Kvantitet istället för kvalitet! Jag gillar varken texterna eller soundet. Visst kan jag erkänna att jag aldrig varit något av ett Rihanna-fan, men det förändrar ingenting. Hennes förra album Loud gillade jag faktiskt. Det var väldigt mycket starkare än någonting annat hon har åstadkommit, både gällande text och sound och hon sjunger makalöst bra på det albumet, vilket jag inte tycker att hon tidigare har gjort och vilket jag inte heller riktigt tycker gällande detta senaste album. Tråkigt när jag hade börjat gilla Rihanna i och med Loud...

Bästa spår: We Found Love.
Sämsta spår: Alla utom We Found Love...
En kommentar publicerat i Musik / Dagens låt!
#1 - - Linda:

Varför är det så med alla artister? Dom börjar på toppen men sen blir dom bara sämre och sämre. Dom stressar med att leverera låt på låt men 80% blir bara skit. Varför inte ta sig tid att producera något bra istället för att bara leva på sitt namn. Beyoncé tycker jag ocksa har blivit helt värdelös. diggar inte någon av hennes låtar längre och alla börjar låta likadana. Trist!