Saknar långt hår...

Gissa om jag saknar att ha långt hår! Jag klippte ju av håret förra året, mest på grund av att det var slitet. Men sen behöll jag det korta håret ett tag för att jag gillade det och för att jag ville ha det. Men nu vill jag ha tillbaka långt hår igen! Satan att det ska växa så sakta... 

4 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Jasmine:

Jag saknar mitt långa hår också, var hos frisören för ett par månader sen och hade håret nedan för brösten, och jag bad henne toppa det och hon klippte det axellångt! Lite besviken blev man allt, fin blogg du har förresten och hoppas du haft en bra dag :D

#2 - - Chefen:

fin blogg

#3 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Jag klippte också av mitt långa hår - men det var för att jag hade blekt sönder det. Har i alla fall använt extensions sen dess, tycker det är awesome :D



- haha eller hur! Jag är ju inte heller något större HK-fan ^^

#4 - - Sofia:

kollar igenom din blogg, jättekul att läsa :) Och OJ VAD FIN DU VAR I LUGG!! :D

Svar: Haha, ja det är ju lite gamla inlägg :P :) Gillar lugg, det är snyggt. Men är otroligt underhållskrävande och jobbigt att låta växa ut, haha. Luggen jag hade sist är fortfarande inte riktigt utväxt, haha. Men jag måste säga att jag saknar håret på första bilden här, både frisyren och färgen. Ska nog kräva av sambon att fixa det så igen :)
MaryCaroline