Mode: Gina Tricot, favoriter v.31

Kikade som vanligt in på ginatricot.com och tittade bland deras nyheter. Fann detta:
 
En kommentar publicerat i Mode/skönhet/hälsa
Taggar: Gaby shirt, Gina, Gina Tricot, Haley dress, Kläder, Margit skirt, Mode, Modenyheter, Nyheter, Stella Top
#1 - - Jessica:

Jag gilla den där i högra hörnet. =) Nice.


Sv:
Ja alltså jag använde TREseme, och dom reagera starkt nej på just den då.
Visst förr var det Salongens schampo, men anledning till att dom säljs i affären är tydligen på att den inte alls är bra. Men då kan jag tycka... är ingen bra i affären då? Har man tur att hitta en som håret "klara" av?
Ja jag köpte sch--- nått, de tyska nått haha som schampo, men köpte en in packning från salongen.

Mitt här va väldigt torrt sa dom. Så jag antar att nu ett tag framåt har jag i lite sånt varge tvätt.
Jag tvättar inte varge dag heller, aldrig gjort. Och fönar inte heller ofta, inte plattar heller.
Men mitt hår är rufsigt i sitt vanliga jag så att säga.

= )