Produkttips: Kajalpenna från Yves Rocher

Jag beställde ju från Yves Rocher för någon vecka sedan. Alla produkter jag köpte var superbra! Först och främst tänkte jag tipsa er om kajalpennan jag köpte:
 
zoom1-25552
(Bildkälla).
 
Den här kajalen är superlätt att applicera! Den fastnar på en gång och kladdar inte. Den sitter kvar hela dagen ända till man tvättar bort sminket! Råkar man applicera utanför är det väldigt lätt att tvätta bort med enbart vatten på en tops och det är lätt att tvätta bort kajalen efter att den suttit hela dagen, vilket jag uppskattar. Tyvärr fick jag en trasig kajalpenna, den gick inte att vässa (dock vet jag inte om pennan var trasig innan frakten eller om buden varit ovarsamma med paketet, så det finns ju ingenting som säger "vems" felet var, men det har nog ingen roll). Stiftet gick hela tiden av eller smulades sönder under vässningen, så pennan gick sedan inte att använda eftersom hela pennan var trasig. Men jag tog kontakt med Yves Rocher och reklamerade produkten, varpå jag fick en ny utan kostnad och utan retur. Suveränt av Yves Rocher! Dock har jag inte använt den nya pennan ännu, så jag vet inte om den är hel eller inte, men jag hoppas det. Jag är i alla fall nöjd med den här kajalpennan, den är super!
3 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
Taggar: Kajal, Kajalpenna, Make-up, Postorder, Produkter, Smink, Sminktips, Växtriket, Yves Rocher, Ögonpenna
#1 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

nice tips :D

#2 - - ALICE:

Allt bra med dig? :) vilken fin blogg du har!

#3 - - emma:

sv. tusen tack finaste du! :D
trivdes väldigt bra i ettans outfit hihi :D