Ny frisyr igen :)

Hej alla glada (eller ja, ni andra också förstås :P :D ). Lördag är det igen. Fy tusan vad snabbt veckorna går. Har jobbat och stått i, och så även idag. Gick upp kl. 8.00 imorse så yes, jag är lite trött. Därefter har jag besökt mina föräldrar och vi har tittat på V75, som vi ju även spelat. Tyvärr ingen vinst. Men bättre lycka nästa gång :) Och nu sitter jag här hemma och tar det lite lugnt...

Äntligen har jag fått den förbannade utväxten blekt! Är supernöjd över resultatet! :) Dessutom har jag ny frisyr igen! Eller ja, det är samma klippning, har inte klippt mig igen, hihi. Nej, har bara håret på ett annat sätt, i en hellugg. Helnöjd är jag! :) Så här blir det framöver, stormtrivs i den här frisyren :)

6 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - william:

snygg header:D



Och säg gärna vad du tycker om Louise's "Black" Outfit:D

#2 - - Molly-drömmen om att bli modell:

sv; jätte gott! :D

#3 - - johanna <3 ♫♪:

fin blogg. allt bra idag? ;)

#4 - - Nathalie:

tack så mycket:)

#5 - - linda:

Wow!!! Supersnygging! Lite punk över det hela. Love it!

#6 - - Sofia:

Du ser ut som en modell "förr i tiden" alltså jag menar det väldigt positivt då folk var vackrare förr! Du vet när man får se gamla foton på en modell på tv typ, det skulle kunna vara en sån bild. Och otroligt coolt hår!! :)

Svar: Haha, tack :) Ja, jag gillade det där faktiskt :) Dessvärre tröttnar jag fort på frisyrer och det blonda kunde jag tyvärr inte ha kvar :( Och det var nån som sa att jag liknade Greta Garbo, haha. Kan inte hålla med om det, tror de tänkte på någon annan :)
MaryCaroline