Nya frillan!

Jahaja, igår klippte jag mig då äntligen! :) Ni läsare hade röstat på nr 4, tackar och bockar, den är riktigt snygg. Men tyvärr hade jag inte alla bilder med mig, hade blivit någon miss där och nr 4 var en av dem jag inte hade. Men det blev jättebra ändå, jag är supernöjd! Det blev en snedlugg och rejält uppklippt, överhåret är nu mycket kortare än det andra. NU kan man säga att jag har form och struktur i håret, en riktig frisyr! :) Tyvärr tycker jag inte att bilderna gör verkligheten rättvisa, men det får duga ändå :) Nu återstår bara att bleka utväxten, får se om det blir av nu i veckan eller om vi väntar till nästa vecka, beror på vad som hinns och orkas med helt enkelt.

3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Hanna:

Det blev ju jättefint! Feminint och tufft på samma gång :)

#2 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Wow, supersnyggt!! Du passar jättebra i det. Håller med Hanna om att det ser feminint och tufft ut på samma gång :)

#3 - - Ansiktsmask:

Åh så fint det blev!