Ankle cuffs eller fotlänk?

Något som är väldigt trendigt just nu är ankle cuffs. Nog för att jag kan tycka att det är väldigt snyggt, men jag måste nog säga att jag föredrar fotlänkar/vristlänkar/vristkedjor, och då bara på den ena foten :)

Ankle cuffs...
(Bildkälla).


Fotlänk.
(Bildkälla).
4 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Olivia:

Håller med dig. men fotlänkar är väldigt fint =D

#2 - - Anonym:

Håller med dig. Blir lite för mycket vid båda fötterna. :D

#3 - - sanna:

Ankle cuffs är coola, men man kan inte ha på sig de överallt känns det som. Men fotlänkar kan man ha varje dag :)

Föresten jag undrar en sak, vad ska ni döpa ert barn till? jag menar kommer det att vara ett svenskt namn eller kurdiskt? :)

#4 - - IDA - Stockholms största skönhetsblogg:

Fina skor! :}