Nytt i garderoben: Svart spetsklänning

Hittade en svart spetsklänningTradera som ingen hade lagt bud på. Vann den för 80 kr inkl. frakt :) Hoppas bara att den passar. Den är en storlek större än min normala storlek vilket säkert är vad jag behöver nu när man fått en bebis, det är ju bara 8 veckor sedan förlossningen och jag kommer inte i min vanliga storlek på vissa kläder och över vissa delar av kroppen. Jag går sakta men säkert ner i vikt, mått och storlek, men det kommer nog ta ett tag... Men men, vi får se nästa vecka om klänningen sitter som den ska. I värsta fall kan den kanske sitta perfekt på vissa ställen och vara  för stor på andra, i så fall får jag sy... Går det vägen har jag en snygg klänning över jul och nyår :)
 
Lite svårt att se hur den ser ut när den hänger så här och i 
detta ljus...
 
... men den liknar denna. Det är kanske inte exakt
samma, men de är som sagt lika och båda kommer
från H&M. 
 
 
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Tina:

Den var ju riktigt snygg! Hoppas den passar :)

#2 - - Camilla:

Åh vilken snygg! Måste nog kolla in Tradera lite oftare..