NU är vi föräldrar! :)

Nu behöver ni inte undra eller vänta mer :P Nu är vi äntligen föräldrar! Söndagen den 7:e oktober klockan 10:54 föddes en liten flicka :) Hon vägde 3245 g och var 49 cm lång. Förlossningen gick både snabbt och bra utan komplikationer och hela familjen mår bra! Berättar mer snart ;)
 
 
10 kommentarer publicerat i Graviditet
#1 - - Sofia:

Gud så roligt! Grattis!! Jag fattade att du bar och födde barn den 7e eftersom du alltid bloggar annars! Har vart sjukt nyfiken på din lilla. Jag skulle vilja att du berättar hela din förlossnings historia på bloggen. Du som inte haft några som helst känningar på det innan! Sjukt fin liten flicka ni har fått! Stort grattis igen!<3

Svar: Tack så jättemycket! :) Jo det kommer en berättelse under dagen :) Så håll utkik :) Är det någonting du undrar som inte står med är det bara att fråga :)
MaryCaroline

#2 - - Jojo:

Grattis =D Så söt, vill ha min lille nu också.

Svar: Tack så mycket! :)
MaryCaroline

#3 - - Linda:

Grattis till erb båda! Vilket charmtroll! Hennes vikt och längd var väldigt snarlik min första dotters! Vad skönt att allt gick bra! Och du som gissade på en dotter också ;) Dom är så söta. Alltid kul för mamman att ha en tjej då man får mycket gemensamt! Ser fram emot att läsa om allt! Stor kram till dig!

Svar: Tack så jättemycket! :) Hihi, ja jag gjorde ju det, min intuition var rätt :P :) Jo men vi får nog mycket skoj tillsammans, haha :) Kram
MaryCaroline

#4 - - Angelica - Mamma till Bruce:

Åh så fin hon är! Grattis! :D

Svar: Ja visst är hon :) Tack! :)
MaryCaroline

#5 - - Anna:

Grattis! :D

Svar: Tack tack! :)
MaryCaroline

#6 - - Linda:

så söt hon är, grattis!! :-)

Svar: Tack tack :)
MaryCaroline

#7 - - Pauline:

Stort grattis till eran lilla tjej!

Svar: Tack så mycket! :)
MaryCaroline

#8 - - Anonym:

GRAAAAAAAATTTTTIS! :D Guuud vad roligt för dig! Man undrade ju faktiskt om det var på G när du försvann sådär några dagar. ;)

Svar: Tack så jättemycket! :) Haha, ja jag förstår det :)
MaryCaroline

#9 - - Adlen:

Hurra och grattis x 100000!!! Hon är helt perfekt! :)

Svar: Tack så jättemycket!!! :)
MaryCaroline

#10 - - Anonym:

Namn.. ?

Svar: Det kommer ;)
MaryCaroline