Ally McBeal

Har börjat titta på gamla serien Ally McBeal. Det känns som en sådan där serie man tyvärr glömt bort. Är sjukt länge sedan jag såg den och jag har varken sett hela serien eller sett den från början. Visste inte ens hur många säsonger det finns, så jag kollade upp det. Bara fem säsonger?! Jisses, jag trodde det var fler. Men det känns kanske lagom så man inte bara sitter och tittar på evighetsserier ;) Ally McBeal är i vilket fall en serie jag gillar. Den är lättsam och har min typ av humor och bra musik. Inslagen som visar Allys fantasier och tankar är ju bara för roliga, även om de är något bisarra (det är väl det som är kul). Även om jag inte sitter och garvar rakt ut hela tiden skrattar jag ofta inombords när jag tittar :) Så nu är det alltså Ally McBeal som gäller ett tag :)
 
(Bildkälla).
Lämna kommentar publicerat i Film, TV, litteratur och spel, Vardagsliv, tankar och åsikter;