Öppna förskolan imorgon bitti

Imorgon bitti blir det att gå upp med tuppen då jag tänkte gå med Angela till öppna förskolan :) Vi är väl i alla fall några stycken mammor som ska träffas hoppas jag, som det verkar bestämt. Sedan kommer man ju säkert träffa fler där som man känner eller känner igen. Kan ju bli trevligt :) Sedan får vi se om jag kommer fortsätta att gå dit. Det är ju öppet två dagar i veckan och är det kul och trevligt som jag tror att det är kan man ju i alla fall ta sig dit en gång i veckan :)
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Christine&Paris:

Nej man fattar ju inte så mycket vad han vill säga med sina tavlor, jag tror inte han visste det själv, haha! Men duktig det var han verkligen!

#2 - - Pauline:

Vi blir kvar på flensby =)

Svar: Ah, jag har verkligen noll koll, trodde ni bodde i Brogetorp :P :D
MaryCaroline