Haft fullt upp

Puh, nu kan jag pusta ut. Har haft fullt upp idag, men nu är allt färdigt för idag. Imorse och på förmiddagen och fram till klockan 13 ungefär höll jag på med tvättstugan. Och 13:30 åkte vi till Katrineholm för att fixa svenskt pass åt Angela och för att fotografera oss. Angela för hennes iranska pass och mig för mitt visum som jag behöver. Det gick väldigt snabbt alltihop i Katrineholm. Hade ju bokat tid för det svenska passet och det tog ju bara cirka 10 minuter. Angela var duktig och skötte sig bra, vi behövde bara ta ett kort, ingen omfotografering alltså. Sedan åkte vi till fotografen. Det gick väldigt bra där också. Angela var lugn och skötte sig bra. Fotografen tog flera foton och valde det bästa, och verkade även lite förvånad över att hon var så lugn, hihi. Min fotografering gick väl bra den också, det får duga, hehe. Så nu har vi våra foton i alla fall. Gick även in på Skatteverkets kontor för att fixa stämplade personbevis, vilket vi måste ha till Angelas passansökan. Man får ju tyvärr inga stämplar på de personbevis man beställer hem på nätet, så dåligt. Jaja. Allt gick som sagt snabbt och sedan åkte vi hem och vi har ätit och vi har lagat mat och vi har ätit en gång till och vi har dammsugit och vi har tvättat golvet. Och nu sitter vi här och tar det lugnt med regnet där utanför. Skönt med regn! :) Nu blir det inte mer gjort idag, nu ska vi bara ta det lugnt :) 
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: tack :)