Sista inlägget före resan

Jag tror det här blir sista inlägget före resan. Buhu, känns lite konstigt att säga faktiskt, hehe. Men tror inte jag hinner blogga imorgon bitti faktiskt. Vi ska åka runt klockan 10 och har såklart annat att göra innan vi kommer iväg. Hinna bada Angela, duscha, äta frukost och kanske äta något mellanmål, packa det sista och se till att vi verkligen har allt med oss och att allting annat runt omkring är färdigt. Vi ska även packa in allt i bilen och så vidare. För ja, Ramin fick lyckligtvis tag på en som lånar ut sin bil och en annan som ska köra. Känns skönt att slippa det där tåget som är både omständigt och dyrt faktiskt. Skönt att slippa släpa packningen på tåget samtidigt som vi bär på Angela och slippa byta tåg och så vidare. Nu får vi ju skjuts ända fram till dörren, är ju bara att gå rakt in och checka in bagaget typ, haha. 
 
Så ja, jag antar att detta är adjö på ett tag framöver. Vi får se om jag kommer kunna kasta in något inlägg under tiden vi är där och tala om hur vi har det, men det är ju inte säkert. Man kommer ha annat att göra och att tänka på. Så om det inte blir något sådant inlägg hörs vi om en månad ungefär ;) Så, hej på ett tag och kram på er! :)
 
 
2 kommentarer publicerat i Min andra Iranresa (2013), Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - Sofia:

Skönt att det ordnade sig med skjuts! Då får jag önska er en trevlig resa då! :)

Svar: Ja, verkligen :) Tack så mycket :)
MaryCaroline

#2 - - linda:

Hej! Jag byter blogg. Lämnar liberty.blogg.se och flyttar över till http://opengates.blogg.se Lämnar liberty öppen ett tag till men jag kommer skriva på den nya. Hoppas du fortsätter följa mig där. Ha det bra! Med vänlig hälsning Linda