Loka Crush Hallon

En dryck jag verkligen gillar är Loka. De har så många goda smaker och jag gillar deras kolsyra. Plus att man kan dricka någonting gott med smak som inte innehåller något socker eller något annat sötningsmedel. Nu har jag smakat en av de nya smakerna, Crush Hallon, som jag fick syn på i affären. Crush finns även som Päron och Citron. Men jag var mest intresserad av att smaka Hallon :) 
 
 
Loka Crush Hallon.
(Bildkälla).
 
 
Mitt betyg: 3/5
 
Mitt omdöme: Jag har lite svårt att betygsätta och kommentera denna smak på Loka. Därav får den ett medelbetyg. En del utav mig vill säga jisses vad god den är! Vid en första klunk är det jättelätt att förälska sig i smaken. Men tar man en klunk till och en till och en till är det nog ganska lätt att tröttna. Efter ett normalstort dricksglas vill man inte ha mer. Det räcker alltså med ett ganska litet glas... Sedan är man mätt på smaken. Mina tankar förs även till en sommardrink. Perfekt för varma sommardagar om man vill hålla sig nykter! Men det stannar alltså vid ett glas i vilket fall... Jag hade nog förväntat mig mer av den här Lokan. Vanligtvis kan jag dricka många glas och det är fortfarande friskt och gott. Detta är friskt och gott, jag säger ingenting annat. Men det är tyvärr lätt att tröttna och man vill gärna bara dricka ett glas, sedan vill man dricka någonting annat. Kanske en lite mer "vanlig" Loka man annars dricker... Synd på en egentligen väldigt god smak!
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Åh spännande! Har länge velat testa alla dessa tre nya smaker men här kan vi inte köpa den i vanlig affär :( vi måste typ åka till stan till nån pressbyrå eller seven eleven. :(

Svar: Jaha, vad konstigt :O Jag hittade denna på Ica Kvantum, 1,5-litersflaska :) Antar att sådant beror på de som är inköpsansvariga och på butikschefen vad de bestämmer. Tråkigt :( Är inte alltid vi kan köpa allt här heller, då får man antingen gå till en annan butik eller åka till någon annan stad...
MaryCaroline