Runt och runt, runt och runt

Vem behöver karusell eller julgran (om det är juletider naturligtvis, och inte nu, hihi) när man lika gärna kan springa runt ett bord och bli yr i huvudet? ;)
 
 
 
4 kommentarer publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - milina.blogg.se:

haha :)

Svar: :)
MaryCaroline

#2 - - Johanna:

Hej Mary Caroline, mitt namn är Johanna och jag håller just precis på att skriva kandidatuppsats i marknadsföring vid Stockholms universitet. Tillsammans med en vän skriver jag om kommunikation från stora bloggar (så som Désirée, Kenza och Blondinbella) och om intryck andra bloggare får av dem. Jag fann dig i kommentatorfältet till Désirées blogg och undrar om vi skulle kunna få genomföra en mindre intervju med dig per telefon eller mail? Det skulle vara jätteintressant att prata med dig då du har en uppdaterad och innehållsrik blogg! Om du tycker att det verkar kul så hör av dig till mig på min mail.

Vänlig hälsning,
Johanna

#3 - - Hanna Karlsson:

Haha, så söt!

Svar: Haha, visst är hon :)
MaryCaroline

#4 - - Sofia:

Haha :D

Svar: :D
MaryCaroline