Söndag kväll

Söndag kväll. Idag har det varit en riktigt bra dag :) Vi har spenderat en hel del tid ute på balkongen i det fina vädret. Mitt på eftermiddagen var det riktig sommarvärme där ute, så jag har suttit där i shorts :) Härligt! Har inte tittat på några väderprognoser, men hoppas på fler sköna dagar... 
 
Nu är vi nog ordentligt bättringsvägen här hemma. Visst, jag hostar fortfarande massor. Men det börjar minska sakta men säkert och min aptit börjar komma tillbaka. Har inte haft aptit på rätt länge nu och har inte fått i mig överdrivet mycket... Är inte heller lika snorig som förut. Angelas hosta är betydligt bättre och hennes näsa också. Vår ögoninflammation verkar lysa med sin frånvaro, tror den är borta faktiskt. Skönt att snart blir frisk igen, även om jag antar att hostan kommer sitta i ett bra tag till.
 
Igår kväll blev jag äntligen färdig med Roswell. Äntligen! Känns som att jag tittat på den serien i en evighet, det var så segt. Nu är det dags för senaste volymen av Skilda världar :) Den serien är mer tvärtom, man vill bara se mer och att det inte ska ta slut, haha. Så ska titta några avsnitt ikväll innan jag lägger mig. Och så ska jag hämta lite Påskmust och lite godis :)
 
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Härligt! Jag hoppas också på fler soliga och varma dagar :)