Tips: Väskfynd!

Jag är ute efter en ny handväska och letar febrilt. Det enda jag vill ha är en vanlig klassisk svart handväska med långa remmar att hänga över axeln och så ska den ha dragkedja som stängning. Och så ska den vara i lagom storlek, typ 30x30 cm eller liknande. Inget mer än så! Men det är så svårt att hitta vad jag är ute efter :/
 
I alla fall. När jag satt och letade hittade jag detta jag tänkte tipsa om, ifall någon är intresserad :) Det är ett jättefint fynd om man vill ha en sådan här väska :) Den har kostat 849 kr, nu kostar den bara 169 kr! :) Och det är Avril Lagivnes märke Abbey Dawn om jag inte misstar mig... Det blir inget köp för mig, för jag vill som sagt ha en klassisk svart handväska, men någon där ute kanske gör ett fynd ;)
 
Denna väska hittar du här!
Denna väska hittar du här!
Denna väska hittar du här!
Lämna kommentar publicerat i Mode/skönhet/hälsa, Vardagsliv, tankar och åsikter;