Tisdag

Hej hopp! Tisdag idag. Angela är på dagis och jag sitter här. Söker lite jobb, det lilla som för tillfället finns för mig på platsbanken plus att jag försöker komma på ställen att skicka in spontanansökningar till. Känner mig inte helt klar i i huvudet, men men. 
 
Jag är fortfarande inte riktigt frisk. Magen krånglar fortfarande och dessutom har jag fått ont i halsen igen. Vad tusan?! Är så trött på allt skit som har med sjukdomar att göra. Är i alla fall glad så länge Angela får vara frisk och så länge en själv inte blir så pass sjuk så man ligger däckad, som i söndags. Man får väl vara nöjd och glad ändå antar jag. Men men, kul är det inte... Det känns lite som att man knappt minns hur det känns att vara riktigt frisk...
 
Ska strax gå och laga lite lunch. Får se vad man ska hitta på. Blir någonting enkelt, antagligen spaghetti med köttfärssås. Sådan mat går rätt snabbt och går alltid ner i magen, hehe. 
 
Annars händer nog inte mycket mer idag antar jag...
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter