Vattenhögtalare

Haha, sådana här vattenhögtalare som fungerar i takt med musiken skulle man ha, bara för att det är en kul grej. Ack så onödigt, men kul :) Här finns dem!
 
 
 
6 kommentarer publicerat i Inredning och prylar
#1 - - Mizca:

Så läckert :)

Svar: Ja, ibland pratar vi med bara a:n .. och det låter kul ;)

Svar: Eller hur :D Fick en knasig idé :D Borde bygga en bar i glasbetong och ställa sådana här högtalare på :D Och bredvid på golvet ställer man sådana där höga tub-vatten-lampor med bubbel (vet inte vad de heter) i schyssta färger (utan fiskar!), haha.
MaryCaroline

#2 - - Mizca:

Svar: Jesus, vad saker man minns när man tänker tillbaka. Jag hade också såna där halsband som såg ut som tatueringar, och nagelpiercingar.. Man såg inte klok ut.
Jenka, Shake för 50öre styck .. de finns ju fortfarande, men nu kostar de nästan 2:-/st på sina ställen. Och har ju inte samma papper som innan ...
Måste kolla in din katergori, så roligt.

Svar: Haha, just det, nagelpiercingar. Det har väl folk ändå inte fortfarande? :D Minns att det fanns en liten borr man kunde köpa. Men en del använde nålar och grejer, men det tog tiiiid, haha. Jag försökte aldrig ens :D Tuggummina, tror Dance var min favorit :) Åh, finns de fortfarande? Har inte sett på flera år, vore något att köpa och uppleva smakminnen :)
MaryCaroline

#3 - - xxcyberalienxx:

Så himla coola, men jag är nöjd med min sladdlösa radio, man behöver bara ladda den via dator. Sen så kopplar man antingen sin mp3, iphone eller samsung galaxy för att spela musik på den. :)

Svar: Javisst :) Ah, smart grej :) Är inte överdrivet inne i vad det finns för tekniska prylar nu för tiden, haha. Kör fortfarande med vanlig radio och YouTube liksom, haha. På sin höjd någon app som finns på min telefon ibland :D Tråkigt bara att det blir så dåligt ljud utan stereo.
MaryCaroline

#4 - - Mizca:

Svar: Hahaha, det skulle vart nåt.. Så skaffar du dig tillstånd och säljer öl ;) Folk skulle ränna hos dig jämt :D

Jag har inte sett någon som har nagelpiercings nu, men skulle inte förvåna mig om nån gör hål i nageln.
Jag hade borr först och använde ett hänge jag köpte till men när det försvann tog jag en spik och gjorde hål.. Sen använde jag nubb (fråga mig inte varför) som "smycke" tyckte jag var skitcool.

Ajjemen, dem finns .. jag ser dem lite här och var faktiskt.. men det är plast"papper" på nu och inte papper som var snodd som på kolor på sidorna du vet?
¨https://www.google.se/search?q=jenka+tuggummi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Ki5RU6XbKIiGywPA3IKYAg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=664#q=tuggummi+kola&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=QBwyjJCrXx68JM%253A%3B1Ur47jrHrg-4bM%3Bhttp%253A%252F%252Fphotos-b.ak.fbcdn.net%252Fhphotos-ak-ash4%252F1000305_10201115890052040_58453510_n.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffposts.com%252Ffbpost%252F497079050319776_672671442760535%3B720%3B540 - kika på kolorna ... typ så med shake, dance, funny och jenka tuggummi :D

Svar: Haha, eller hur :D Och så en massa skön musik till det :)
Nubb? Haha, hur tusan fungerade det? :P :D

Ah, ok :) Vore kul att hitta någonstans :) Tror knappast det finns här i stan :D

MaryCaroline

#5 - - Mizca:

Svar Vore ju väldigt underligt om ni inte hade såna tuggummin när de finns överallt annars :)
Jag får skicka till dig.. haha.

Satte bara i nubben i hålet och så gick jag så :D

Svar: Haha, ja de har ju alltid funnits förut också :) De finns säkert i "turkaffärerna" annars :D
Haha, cooling :P :D
MaryCaroline

#6 - - Mizca:

Svar: Mycket möjligt.
Såg såna på marknaden jag var på igår, tänkte på dig!

Svar: Jaså, vad kul :) Har inte sett sådana på länge faktiskt :)
MaryCaroline