I´m back

I´m finally back! Ja, som en del av er märkt har jag inte bloggat på ganska länge. Jag har haft bloggpaus, eller om man ska säga mycket paus från datorn överhuvudtaget. Jag har varken haft tid, ork eller lust för att sitta här. Det har varit annat som kommit i vägen, jobb och familj och så, och så har jag varit så trött och knappt haft någon lust att skriva. Men nu är jag tillbaka :)
 
Så, vad har hänt sedan sist? 
 
• Angela växer och utvecklas så det knakar. Inte långt kvar till hennes 2-årsdag nu, bara lite mer än en månad kvar. 
 
• Jag har jobbat ganska mycket också. Trivs väldigt bra på jobbet fortfarande, jag tycker det är jätteroligt och man lär sig nya saker hela tiden och träffar mycket folk dagligen. Jag känner verkligen att det där är ett jobb för mig, jag har verkligen hamnat rätt. Visst är det kämpigt ibland på olika sätt, men det tar man sig igenom och det roliga överväger i alla fall.
 
• Jag har varit på bröllop, min syster gifte sig för två veckor sedan. 
 
 
Sen kommer jag väl inte på mycket mer på rak arm. Är det vanliga, antar jag. Haha. Det vill säga sova, jobba, äta, vila, leka med Angela och umgås med familjen. Men men. 
 
Jag ska komma igång med bloggningen nu igen. Har nog en hel del bilder och saker att skriva egentligen, bara jag kommer igång alltså :) Det ska bli roligt att vara här igen och även att läsa andras bloggar. Jag har inte ens läst bloggar under min paus faktiskt, så jag vet inte alls vad som händer i era liv just nu. Men ska ta tag i det också och uppdatera mig :P :) Vi hörs snart igen! ;)
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Kul att du är tillbaka! Var orolig typ att du brunnit upp eller något. För det var vell typ skogsbrand nyss nånstans? Haha ska bli kul att läsa och se alla bilder på vad du gjort nu då :)

Svar: Brunnit upp? Haha :P :D Det var nog en bra bit härifrån som det brann, hehe :) Hihi, förstår det :)
MaryCaroline

#2 - - Mizca:

Hej...
Välkommen tillbaka! Du har vart saknad.

Svar: Hej! :) Tack :)
MaryCaroline

#3 - - Anna:

Välkommen tillbaka!

Svar: Tack så mycket! :)
MaryCaroline