Gamla leksaker - Bondgård

Det är så kul att Angela leker med mina gamla leksaker :) En utav dem är min gamla Micki-bondgård med alla djuren, även djuren är mina gamla. Visst, bondgården är något sliten, men den är hel och fungerar än så länge väldigt bra. Det finns kossor, grisar, gäss, får, en get, hästar och lite annat smått och gott. Kul att ens gamla leksaker fortfarande är hela och att de uppskattas av ens eget barn :)
 
 
Har ni några gamla leksaker kvar från er barndom?
Om ni har barn, leker era barn med era gamla leksaker?
:)
 
 
 
2 kommentarer publicerat i Dagens fråga!, Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - sofia:

Den lekte jag också med som liten! Den fanns hos min mormor :)
Jag har leksaker från när jag var liten. Dock så står allt på vinden hos mina föräldrar fortfarande och dom är för lata för att ta ner allting :/

Svar: Vad kul! :) Men åh, ni får åka dit och hämta ;)
MaryCaroline

#2 - - GoForFit :

Åh, hade liknande leksaker jag också, älskade dem! :)

sv; Visst är hon? :*